hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|افتتاح ۷۵ پروژه شهرداری قم با اعتبار ۲۱۰۰ میلیارد ﷼ به مناسبت هفته دولت

قم|افتتاح ۷۵ پروژه شهرداری قم با اعتبار ۲۱۰۰ میلیارد ﷼ به مناسبت هفته دولت

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم از افتتاح ۷۵ پروژه شهرداری قم با اعتباری بالغ بر ۲۱۰۰ میلیارد ﷼ همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، مهدی کلانترزاده با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن هفته دولت پروژه‌های مختلفی از سوی شهرداری قم آماده شده و مراسم افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها در این هفته برگزار می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به اینکه پروژه‌های شهرداری قم در حوزه‌های خدماتی، ترافیکی، عمرانی، فرهنگی، فضای سبز، فناوری، ورزشی و سرمایه‌گذاری است، اظهار کرد: از مجموع ۲۰۰ پروژه‌ای که در هفته دولت در استان قم به بهره‌برداری می رسد، ۷۵ پروژه مربوط به پروژه‌های شهرداری است.

کلانترزاده اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها را بالغ بر ۲۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها در سطح مناطق هشتگانه توسط شهرداری مناطق و سازمان‌های تابعه به مرحله اجرا رسیده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت توسعه نشاط اجتماعی، گفت: در حوزه پروژه‌های فرهنگی و ورزشی به مقوله افزایش نشاط اجتماعی توجه شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد